sanna är trött


LoveStoned/I think she knows - Justin Timberlake


Bumby Ride - Mohombi


pictures of you, pictures of me nanana

Kom på att jag glömde skriva vem som skrev inlägget och det var jag, Sanna :D Usch vad mätt jag ääääärrrrrrr..hihi :) Jag har inte pluggat något, OOOPPPSSSS!! Uschuschusch varför har jag inte det?! Nu får jag jättemycket imån ju...aja sånt är väl livet antar jag :) Just nu sitter jag här vid datan och "softar" hha :D Och jag lyssnar sönder låten Pictures of you - The last goodnight  nu och skriver här. Och jag hatar att mitt photoshop har slutat nu, skulle vara kul att redigera någon bild bara, nu när jag inte har något att göra. Men ni får ändå en bild, wiii :)



hejdå nu ska jag lyssna på musik :D


Kräftor och cola

Vet ni vad jag har gjort nu? Jag har ätit kräftor! :D Haha, det är gott men man luktar så himla mycket efteråt...haha :) Men colan har tagit bort den smaken i munnen också hihi. Men nu ska jag äta så det blev ett snabbt inlägg det här och det kanske kommer ett inlägg till...senare. :)


Ja, mitt liv på ointressant men ändå

Hejsan!
Efter en låååååååång vecka i skolan är det äntligen helg men man är ändå  väldigt trött...så ja som sagt det är skönt att det är helg så att man kan sova ut :D Men nu ska jag delamed mig av mitt intressanta liv lite , det är nämligen så att jag har haft en låt i huvudet väldigt länge nu och ,fråga mig inte varifrån jag har fått denna låten , men ni ska också få lyssna på den bara för det. En gammal klassiker? kanske .. haha :D
E de det här du kalla kärlek-Lasse Holm och Monica Thörnell

Hahha visst är den bra ;) Lite fredags musik liksom ... och ännu där - ironi :D Jag gillar ironi det är liksom min personlighet eller något. Hihi..hmm jaha vad ska jag mer skriva om. Jo att jag måste plugga i helgen, ma läxa och tyska glosor ska göras så det är bara att sätta igång, men imån :D Klockan är snart halv elva och jag är dödstrött och det är fredags kväll, så ska det inte vara! Man ska vara pigg!!!! :D ..... Ojdå förlåt mig, jag har bara inget liv så jag bara skriver lite här så nu får ni lyssna sönder låten och få den i huvudet så blir erat liv perfekt! :D

Förlåt..../Sanna


Äntligen! haha

Jag hatar mig själv ibland, la jag ut några bilder? nej jag gjorde ju inte det, men jag kan väl försvara mig genom att säga att jag inte har haft tid, och att internet funkade inte den kvällen jag sa att jag skulle lägga upp bilder
..kan ni förlåta mig? :D
Men såklart ska ni få se bilder nu så varsågod :D

 


Fångarna på Fortet!

nu ska vi snart kolla på Fångarna på Fortet! wieeee......!

Andreas Wijk- be mine


bennie and the...... sannaandanna!


förlåtförlåtförlåt...osv

Hej  och FÖRLÅT!

Jag lovade mig själv att lägga in bilder från våran tjejkväll nu på kvällen men det har jag helt glömt bort! Och nu är jag för trött så usch..det får bli imån...SORRRRRYYYYY!!!!!  Men aa imån är det skola igen, jättekul verkligen-ironi :D aja inlägget blir inte så långt för pappa vill ha datan så ja,

Hejdå slash Sanna :D


Per andersson :)

Hej. nu funkar internet bättre så nu ser jag, haha. Imån ska hela "gänget" vara så det blir kul :D Och jag sa ju att jag skulle göra ett inlägg till och ja det får bli detta :) Just nu sitter jag men en godisskål jämte mig men jag är absolut inte sugen..är proppmätt..haha vilket ord ;) Men jag hade tänkt att lägga ut ett youtubeklipp med per andersson som är riktigt kul, tycker jag haha :D





Hejdå slash Sanna :D

lite bra låtar en fredagskväll....













aa, nu orkar jag inte lägga in fler men aja.... godnatt!

helt slut alltså.. ;)

Hejsan..hmm..haha det har tagit ungefär 20minuter för mig att gå in här, och jag ser inte allt haha jag bara skriver. Det är nämligen så att internet börjar krångla så ja. Haha. Men som ni vet så har vi börjat skolan idag. Jag är helt slut efter denna långa skolvecka...liite ironi bara :) Men det var rätt segt att börja igen, jag menar nu ska man gå upp tidigt igen, BLÄH säger jag bara.. :D Och idag ska vi äta MIN önskan, grillad kyckling, bearnaisesås och klyftpotatis och det kommer bli super haha! :D Jaja, nu säger jag hejdå, blir nog ett inlägg till idag :)
Hejdååååååååååå! :D
/ Sanna

näää....skola....buhu....

jaha, då var den sommaren över då...
usch, skolan, gå upp tidigt på morgonen, läxor....
jag är inte jättetaggad faktiskt....
tur att vi har ganska kort vecka i skolan denna veckan, hehe
för att vi ska bli lite gladare så lägger jag upp ett mr. bean klipp så. och ett klipp med darin såklart!
jaja, vi ses där! 
/anna
 

Darin-Can't stop love

HEJSAAAAANNNN!! :D
hihi, eftersom anna har fått lite darinfeber ska jag vara snäll mot henne plus er såklart genom att lägga in en låt med honom :) Så ja, annars så har jag inte gjort så mycket idag, tränat har jag gjort men annars har jag bara suttit här :) Men ja här kommer låten i alla fall :)

Ett kort inlägg

Tjena!
Som ni märker har jag, anna och johanna tältat :) Tredje året i rad :D Och det får bli ett kort inlägg, jag är ganska trött efter inte så många timmars sömn så ja, hoppas ni fattar... ;) Jag ska faktiskt snart gå och lägga mig, tro det eller ej! Hahahahah, men är man trött så är man..hihi. Ni har fått många bilder att kolla på i alla fall :D Jaja, snaaart väntar min kattkudde på mig, hihi :) Sov gott då, eller vad man säger? :D haha jaja...
Tjaråå!

och ännu mer bilder :D




lite bilder från tältningen....
















Tältning hos johanna!


Haha

Tjenare!
Idag så har jag yttligare haft en fotbollsträning men det bryr ni er inte om så jag kan säga lite mer intresantare saker som om anna skriver vääääääääääääldigt mycket om saker ni inte vill veta och att hon än engång tvingade mig att skriva ett inlägg. Men idag har jag gjort en chokladtårta också, muums...fast jag har inte smakat, ska nog göra det nu.. haha ne nu måste jag svara på vad anna skriver, så ni kan nog veta vem det är ifrån nu :D haha :)
Herrrrååååå!

DARIN!!!!!! ihhhhh!


wow....hehe

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

haha!

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

bloggtoppen.se

Blogg listad på Bloggtoppen.se

En trött SANNA :D

Hej!
Förlåt för inte så mycket inlägg, men jag är så himla trött. Eftersom jag har haft fotbollsträningar ungefär 24/7 så har jag inte riktigt orkat med. Haha, det är många som klagar över att ni inte vet vem det är som skriver vad, och det kan jag förstå för ja det är ju inte så lätt att veta så därför ska jag idag skriva vem det är som har skrivit och det är Sanna som skriver just nu. Usch ne nu måste jag sluta skriva annars kommer jag bara somna här, gäsp* :)
Hejdå!

What? ojojojoj


Photos from Haverdal , hihi :)

Nu kommer det bilder från haverdal, några för annars blir ni trötta på oss hahah :D






Haha, ja det var det :) Eller jag det finns ungefär 5000 bilder till men det blir bara tråkigt att se, för anna har varit i farten och fotat. HAHA :D Förlåt om ni måste rulla så, men jag orkar inte fixa så det blir två bilder....haha ni kanske inte fattar men det gör jag :) Jaha, sho på er då  SHO! :D


HAHAHA

HAHAHA, man ser inte mitt hår, men jag har hår! HAHAHA :D

skype........




sanna via skype... så ser hon ut när hon pratar med mig förstår ni...

haha....tönten

hahah, sanna då.... min egen SLAVE.....

hm, hej och hejdå?

Hallå!
Ni ska få bilder från haverdal när jag kan lägga ut dom, haha den är på en annan data förstår ni.
Just nu sitter jag bara här och ska logga in på skype när jag är klar, känner mig lite stressad för bossen ni vet-anna-vill att jag ska göra ett inlägg så här får ni ett inlägg. Ett inlägg som inte har någon mening så ja..
Hejdå!

Lite mer bilder från bowlingen :)




Så det blir dom bilderna ni får, jag skulle göra ett inlägg "idag" men ack det blev nu, idag alltså :)
Bilderna blev lite i oordning men så får de bli gott folk :)


Marlyn Monroe - i wanna be loved by you


Bowling, jag valde att inte visa mina skills....


vi vilade lite...





in action


johanna vann, sanna kom två och jag kom ja... tredje först.


starstrukk - 3OH!3 feat. katy perry



förra gången jag skulle lägga upp den här blev ngt fel så här får ni den igen...

starstrukk - 3OH!3 feat. katy perry


Sverige,Turkiet,Turkiet,sverige



Haha, :D
Det förra inlägget var till Annas turkiska kompis, så ni fattar inte det. Om ni undrade haha :D
Så ni får den fula bilden på mig igen bara för att jag vill skämma ut mig lite till ;)

Alican için. :)

Hello!
Sadece o arkadaşım Alican, blog ben Türkçe olarak yazmak-meli kontrol dışarı biliyorum çünkü. Ben eğer doğru yazıyorum ya da yanlış şimdi kullanma google translate ve ben tam Türk ... jaja doğru değildir bilmiyorum, ben sizin, Alican, yazdıklarımla bir şey anlamak umuyoruz. Şimdi çikolatalı pasta fırında ve biraz kalın olsun daha şimdiden, her ne kadar gerekli değil, sadece ...
Seni Alican özledim. ama şimdi atleast bir şarkı ben sevdim hatırlıyorum koydular. Öpücükler ve sarılmalar ve Anna senin.




jag är otroligt trött i benen efter orienteringsdagen och jag sitter här hemma och slappar. när jag kom och skulle ta ut hundarna blev jag omkullputtad av glädje, hehe. men kul hade vi ju idag när vi



Choklad&choklad får mer choklad :)



Haha, ja kunde ni gissa vad det var? Det var mina ögon! Jag och anna hade choklasmask över skype, förresten ni ser hur cpt min mask blev, inte bra alltså. Nu luktar man choklad och det är gott!! hihi, nu har ni fått lite inlägg iallafall :D

vad är det här?



Musik

Här ger jag lite musiktips till er, lyssna och njut :)

Oskar Linnros-Från och med Du


Oskar Linnros-Genom eld


Shakira-Waka Waka (This time for africa)


Kesha feat 3OH!3-My first kiss


Kesha feat 3OH!3-Blah blah blah


Lily Allen-Not fair


Håkan hellström-Kom igen Lena


Håkan hellström-Känn ingen sorg för mig Göteborg



Bio men Anna igår :)

Namen tjenare!
Idag har jag laddat hem The last song som jag ska kolla på ikväll. Haha, jag ska se den-igen. Första gången på bio :) Påtal om bio, igår var jag och anna på Knigh and day , haha det var faktiskt riktigt rolig, och bra. Om man gillar lite sjukdumhumor så ska man kolla på den, haha.

Och nu skulle jag vilja ha lite filmtips så om ni skulle orka så kan ni slänga in en komentar om någon bra film ni tycker om :)

Från landet till staden för en dag :)

Tjabba, tjena, hallå! :D
Idag har jag och anna varit i staden och ja, shoppat som man gör :) Två höronhänge plus chokladansiktsmask för mig och för anna blev det en väska plus en skjorta plus en chokladansiktsmask :) Så på måndag ska vi ha spa och använda dom :) Annars? Inget intressant har hänt faktiskt. Detta inläggblirla inte så stort men vad glad i alla fall :D Ehh, vill ni höra en rolig historia? Okej :)
Vet ni vad det bästa med norge är?
Det finn buss till Sverige :D
HAHAHAHAHAHA :D  Den var la kuuuuuul :D
Goodbye ladies and gentlemen :D
Hejdå!

Sitter här på campingen nu :)

Hejochhå! :)
Just nu sitter jag här i Varberg helt plötsligt. Jag som trodde att jag skulle till Falkenberg eller Västervik. Först så tänkte vi också Karlsborg men nehe varberg blev det. Vädret skulle tydligen bli bättre här än någon annanstans så ja.. jag kan faktiskt meddela om att vi har haft sol och ganska varmt här, trodetellerej!                                 
Nu en tråkig nyhet, det är molnigt... :) Men då passar man på att blogga, hihi :) Och jag får ursäkta mig lite, jag har försökt att lägga in bilder men det går inte, buhu! Så nu blir det bara text ni får läsa och inga bilder... :) Men bara för att ni inte får se någon bild ska ni få lyssna på en låt. En låt som jag har spelat så mycket men ändå bra :) Gissa vilken? Haha, det är inte så lätt men here it comes:

Eric Saade-Break of dawn




Och om ni gillade den, kolla på musikvideon också :)
Jag vet, "Kunde inte du lagt in den?"
Nej, jag ville att ni skulle höra låten för den är super :D

Mmm, läskande gott :)



Hejj!!
Läskande? Haha, det kan jag tänka mig. Jag har faktiskt gjort denna helt själv från topp till tå. Ni ser från den fina sidan, haha ni ska se andra..."jag kommer aldrig göra en tårta igen", vi får väl se ;)
Annars har det väl inte hänt så mycket tycker jag, igår var vi hos några och grillade, mums! Jag måste lägga in en bild sen på deras kattunge, fast det var inte så lätt att ta kort när hon rörde på sig och det gjorde hon hela tiden haha. Så jag får hitta en bra bild :) Eftersom jag har börjat gilla att fota o så så har jag laddat ner Adobe photoshop cs5 gratis i 30 dagar så ni kanske får se några bilder sen, om ni vill?:) hihi ne jag ska inte tvinga er.. ;P
Just nu äter jag frukost och vad ska hända idag? Min bror ska på läger så då slipper man honom, haha. Jag åker till västervik eller falkenberg imån, det är väl bara att hoppas att vädret blir fint :)  
Hejdå! / Jag tror ni vet vem ;)                                              

 


RSS 2.0