Röda tånaglar

Hej, som anna sa ska vi snart på flakfest, vi ska ta hand om fiskedammen. Jag sitter här och målar mina tårnaglar, funderar på att ta mina gladiatorskor. Jag måsteäta lite innan jag åker också :) haha jag pratar jämt om mat... ;) /Sanna

Flakfest!

nu är det snart flakfest, 17.30 ....aaa....mm.... japp, det var väl det jag skulle säga.... hejdå. / Anna

Dagens roliga x2

Eftersom jag inte har lagt upp någon "dagens roliga" så får ni en till :) :

-Sommaren brukar man inte kalla kall va?
-Nej, det brukar heta att den är het...

Kul va? :D

Dagens Roliga

Det var en gång två bananer som var ute och gick.
Den gröna bananen sprang och gömde sig bakom ett träd. När den gula bananen gick förbi så skrämde den gröna bananen den gula bananen.
Då sa den gula bananen:
- Gud vad du är omogen


billionaire



(Bruno Mars)
I wanna be a billionaire so fucking bad.
Buy all of the things I never had.
I wanna be on the cover of Forbes magazine.
Smiling next to Oprah and the Queen.
Oh everytime I close my eyes I see my name in shining lights.
Yeah a different city every night oh I swear the world better prepare for when i'm a billionaire.
(Travie McCoy)
Yeah I would have a show like Oprah I would be the host of.
Everyday christmas give Travie a wish list.
I'd probably pull an Angelina and Brad Pitt and adopt a bunch of babies that ain't never had shit.
Give away a few mercedes like here lady have this.
And last but not least grant somebody there last wish.
Been a couple months that i've been single so you can call me Travie Claus minus the ho ho.
Ahaa get it.
I'd probably visit where Katrina hit and damn sure do alot more than FEMA did.
Yeah can't forget about me stupid.
Everywhere I go imma have my own theme music.
(Bruno Mars)
Oh everytime I close my eyes I see my name in shining lights.
Yeah a different city every night oh I swear the world better prepare for when i'm a billionaire.
Oh oh oh oh when i'm a billionaire.
Oh oh oh oh.
(Travie McCoy)
I be playing basketball with the president.
Dunking on his delegates.
Then I compliment on his political etiquette.
Toss a couple milli in the air just for the heck of it
But keep the fives, twentys, tens, and bens completely separate
And yeah I’ll be in a whole new tax bracket
We in recession but let me take a crack at it
I'll probably take whatevers left and just split it up
So everybody that I love can have a couple bucks
And not a single tummy around me would know what hungry was
Eating good sleeping soundly
I know we all have a similar dream
Go in your pocket pull out your wallet
And put it in the air and sing
(Bruno Mars)
I wanna be a billionaire so fucking bad
Buy all of the things I never had
Uh, I wanna be on the cover of Forbes magazine
Smiling next to Oprah and the Queen
Oh everytime I close my eyes I see my name in shining lights.
Yeah a different city every night oh I swear the world better prepare for when i'm a billionaire.
Oh oh oh oh when i'm a billionaire.
Oh oh oh oh.
I wanna be a billionaire so fucking bad.


ännu mer bilder, haha...


lite mer bilder från igår...


bilder från igår!


Sex and the city 2!


Mors dag

Idag är det morsdag så glöm inte att gratta era mammor ;)

<3

Gårdagens roliga...

jag kom på att jag glömde lägga in dagens roliga igår så ni får den nu istället;

Det var två killar som delade en lägenhet. En utav dem var alkolist och den andre var helnykterist. Varje natt kom alkolisten hem och spydde i handfatet. Detta var något som helnykteristen tröttnade på och han köpte därför en stor komage och lade i handfatet i avskräckade syfte.
På morgonen dagen därpå sa alkolisten då han kom ut i köket:
"Jag ska aldrig dricka igen! I går spydde jag upp hela magen, men jag fick ner den igen med lite tur och en tandborste..."                                                                     


Klänning sökes...

Nu har och mamma varit på a6 i fyra timmar. Bara en tunika blev köpt *suck*. Jag kommer aldrig hitta en skolavslutningsklänning, om ni vet någonstans kan ni komentera :D Annars får jag kolla i stockholm nästa helg :) Ikväll ska vi ha mysigt med grillning och kanske film eller något, vi tjejer liksom ;D / Sanna

det regnar på oss..... haha


aaaaa....


......


ja, ni ser ju....


hehe.....



jag har lite kul......:) ;) :D

Dagens Roliga

en blondin satt och funderade riktigt hårt efter att ha sett en film där man pratade ryska. Efter ett tag sade blondinen:
-Tur att man inte är född där, då hade man ju inte fattat någonting av vad de sa

Vi i solen :)

Hejsan, nu lägger jag in en bild som vi tog idag :) Solen lyste och det är bra, haha. Lägg märke till att det är mitt huvud som är litet, inte annas som är stort ;) Haha, nu är jag inte lat.

Hej nu lägger jag in en bild från idag :) Och jag vet inte fall detta är en kontring igen men ja, den bilden anna la upp på mig var jag inte så snygg på. HAHA. Och lägg märke till att det är mitt huvud som är litet och inte annas som är stort ;) Jag är inte lat längre / Sanna

KONTRING!



bara för att sanni la ut den fula bilden på mig så kontrar jag nu med denna bilden. nu är det jämt. eller hur sanni?!

crazy frog


En bild i alla fall



Hejsan, nu har jag äntligen lagt upp en bild! woho grattis till mig :) Det har tagit lite tid men jag skulle vilja ha en bild från mobilen men jag har inte orkat hämta sladden, haha :) När jag kom hem idag satte jag mig framför tvn och kollade på sex and the city, jag hade glömt hur bra den egentligen är så jag längtar till jag går på bio  och ser tvåan :) Och som ni ser har anna lagt upp en väldigt bra video på mig som vi spelade in på orienteringsdan, haha.  Nu orkar inte jag skriva mer så jag skriver senare, kanske en bild från mobilen om jag har orkat hämta sladden ;)  shooooo / Sanna

sanna drar en historia med DR!


fredag!



nu är det inte långt kvar i skolan asså, hur många dagar är det? 7 eller?, aa, jag vet inte men långt är det inte iallafall. vad skönt att det är fredag! imorn ska vi soooovvvvaaaaa! och grilla sen på kvällen med våra små vänner. nu ska jag sätta mig och lira lite gitarr och öva tills på måndag! YEAH!
hejdå..../anna

Molleisak!


haha, jag vet att jag har dålig humor men det här är roligt! haha

världens starkast tjej

Banna har kul innan våran gympaANNA HAR KUL INNAN GYMPAN

Dagens Roliga

det var en gång en pojke som var ute och lekte. han trillade och började gråta. då kom en gammal dam och frågade han var han hade slagit sig någonstans.
- i ändan sa pojken
- det heter inte ända, det heter stjärt, sa damen.
- och var bor du någon stans? frågde damen.
- i andra stjärten av stan, svarade pojken.....

Jonna & Anna

hejsan! nu har jag kommit hem från jonna och vi har haft jättekul! haha....
klockan 21:00 är det dax för Bella&Tyra Show igen och jag kommer inte ihåg vem gästen var men det märker vi väl.... ha det bra....!
/Anna

Mat slash trött

Hej igen :)  Nu har jag  varit och tränat i regnet, kallt men ändå ganska  skönt faktiskt.  Men nu är jag riktigt trött och ska snart få mat. Mamma hade lovat mat när jag kom hem, men det hade hon glömt så nu väntar jag på mat, haha :) Ja, så skönt att det är fredag imån och då lovar jag att lägga in en bild för det har inte jag gjort än, fy på mig! ;) Ne nu är maten snart klar och ska äta nu, pusshej / Sanna

En bra låt.


jonna läser tidning!

 JONNA SITTER I BIBLAN OCH LÄSER!

skolan nu

Hej nu ska jag åka till skolan, :) Men jag kommer hem snart igen, går till halv två och få ta bussen hem så det är ingen jobbig dag idag, :) Nu måste jag säga hejdå för nu ska jag gå.. ha det var rim :) Johanna väntar nog på mig, pusshej / Sanna

Dagens Roliga

hur får man en blondin att dränka sig själv?




svar: man tejpar fast en spegel på botten av en sjö.....

TACK JONNA!

jag måste bara tacka våran fantastiska vän jonna som har hjälpt oss med den nya headern! tack din söte! vi ska göra en ny men vi har den här tillfälligt.
JONNA IS DA SHIT! <3 tack jonnisponnis

Jag har tråkigt

Sho, tänkte ladda upp en bild men sitter på min brors data och ja han har inga bilder. Egentligen borde jag byta men lyssnar på spotify, eller orkar jag byta? Nej det gör jag inte :) Förresten kladdkakan blev gooood :) Kände för att göra ett inlägg men om vad? hm.. det får jag fundera på :) Tror jag ska säga tack till dom som kollar, TACK :) shohej /sanna

nu ska jag strax till mina små hästar! <3


nu ska jag snart till mina små hästar och sen ska jag till ridskolan, JFK. vi ska rida ut i skogen i 1 1/2 timme så idag fick jag mycket luft om man säger så.... jag kommer nog sova gått inatt då..... tja / anna

Förlåt om jag läskar er...

Tjao allihopa! Har bakat nu men jag har inte smakat på den, men det behöver jag inte :) Den är god för det är jag som har gjort den , ha-ha :) Nemen ska snart smaka men jag får stoppa mig själv så att jag inte äter upp hela på en gång. Fast jag får nog skynda mig innan någon annan tar den. Ni kanske får se bild, får se :) Förlåt om jag läskar er. Haha ja men uppdateringen går väl bra? :) pusshej nu ska jag käka kladdkaka :) / "sanni"

TRÖTT!


jag är jättetrött i benen efter orienteringsdagen idag så nu sitter jag bara och slappar. när jag tog ut hundarna blev jag omkullputtad av glädje! haha. jag har varit så himla klumpig idag, bara så att ni vet det, hehe. ehh...nu ska jag gå och ge lille hunden mat. hörs! /anna

Kladdkaka på gång

Hejsan, funderar på att göra en kladdkaka. Ska nog vara lite snäll och göra det :) När jag kom hem idag var det sol, jag tänkte då att ut och sola men det ville inte solen. När jag skulle ut gick solen i moln. Säger man så? Haha. Fast nu ska jag kolla på That ´70s show innan jag gör någon kladdkaka :) Nu när jag har skrivit ett inlägg får gurkan också göra det :) Haha, hejdå än så länge :D

mobilen är konstig o batteriet snart slut, super

FGHH

orienteringsdag!!!!jippie!!!!!

HEJ! NU ÄR VI UTE I SKOGEN OCH ORINTERAR! AAAA........MMMMM....... VI ÄR IALLAFALL LITE VILSE OCG MOBIÖLEN CPAR SIG MEN VI SKA NOG ÖVERLEVA DAGEN! VI HÖRS SEN! KRAM SANNI OCHGURKAN

SOVA!

nu ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon på orienteringsdagen (yey.....) aaa...mmm....godnatt

en liten rolig historia först:
det var en gång en tjur som hette Hanniball. han var en stor och vacker tjur och på andra sidan staketet fanns det en vacker ko som ropade på honom;
- oh, hanniball, kom över till min sida staketet. och hanniball tog sats och hoppade. när han var över staketet och den lilla kon sa;'
- min vackra hanniball, så sa hanniball;
- det räcker om du kallar mig hanni nu för min andra del sitter kvar i staketet.!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0