Rubrik hit och rubrik dit



"Thank you, thank you,  thank you very much" :D

Haha nemen jag tänkte bara lägga in en lite smått rolig bild :D Fast den kanske inte är så rolig ändå..men det får vi låtsas isånna fall ;) hihi, men jag tänkte ge er lite musiktips men jag orkar inte lägga in klipp men så får det va :)

Mika-Happy Ending

Nelly-Just a dream

Akon-Angel

Maroon 5-This love

Swingfly-singing that melody

Paramore-Misery Business

Ni behöver inte lyssna men om ni vill kan ni ju det..nehe.. :D Aja

Pusshej! ;)


Så kan det gå...



Ehh ja...vad kan jag säga, skon gick  sönder, shit happens? :)
När en sista lektionen var  kvar så vad hände då, PANG så gick den helt
enkelt sönder... ;) Jag kan säga att det blev riktigt kallt om tårna, jag gick
som en häst och lät som en anka så testa inte detta hemma ;D
Jaja nu måste jag gå, men en sak bara,  jag fick men gå och gick..var inte det lite komiskt jagmenar en sko går ju  :D hah men i alla fall..

Goodbye my lovers, goodbye my friends..
R.I.P my shoes

Fick bli liiiiiiiiite engelska men HEJDÅÅÅÅ!!

stöd rosa bandet!








Sholahejsan!

Jaha nu sitter man här i mörkret och är dyster...hha ne nu sitter man här i ljuset och är glad :) Ne haha jag vet inte men jag sitter justnu i mörker i alla fall. Jag orkar inte tända lampor, det är så jobbigt liksom.... ;) Imån är det fredag och ja nästan helg och det tycker ja om! :D Det är bara jag som har kunnat skriv här denna vecka, annas internet funkar inte. Men jag har nog  inte så intressant liv för jag uppdaterar inte mycket. Skulle  kanske bli bättre på det?  haha. Oj nu måste jag läsa engelska glosor så Sholahoppsan!/Sanna

RSS 2.0