Mmm, läskande gott :)



Hejj!!
Läskande? Haha, det kan jag tänka mig. Jag har faktiskt gjort denna helt själv från topp till tå. Ni ser från den fina sidan, haha ni ska se andra..."jag kommer aldrig göra en tårta igen", vi får väl se ;)
Annars har det väl inte hänt så mycket tycker jag, igår var vi hos några och grillade, mums! Jag måste lägga in en bild sen på deras kattunge, fast det var inte så lätt att ta kort när hon rörde på sig och det gjorde hon hela tiden haha. Så jag får hitta en bra bild :) Eftersom jag har börjat gilla att fota o så så har jag laddat ner Adobe photoshop cs5 gratis i 30 dagar så ni kanske får se några bilder sen, om ni vill?:) hihi ne jag ska inte tvinga er.. ;P
Just nu äter jag frukost och vad ska hända idag? Min bror ska på läger så då slipper man honom, haha. Jag åker till västervik eller falkenberg imån, det är väl bara att hoppas att vädret blir fint :)  
Hejdå! / Jag tror ni vet vem ;)                                              

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0