Alican için. :)

Hello!
Sadece o arkadaşım Alican, blog ben Türkçe olarak yazmak-meli kontrol dışarı biliyorum çünkü. Ben eğer doğru yazıyorum ya da yanlış şimdi kullanma google translate ve ben tam Türk ... jaja doğru değildir bilmiyorum, ben sizin, Alican, yazdıklarımla bir şey anlamak umuyoruz. Şimdi çikolatalı pasta fırında ve biraz kalın olsun daha şimdiden, her ne kadar gerekli değil, sadece ...
Seni Alican özledim. ama şimdi atleast bir şarkı ben sevdim hatırlıyorum koydular. Öpücükler ve sarılmalar ve Anna senin.




jag är otroligt trött i benen efter orienteringsdagen och jag sitter här hemma och slappar. när jag kom och skulle ta ut hundarna blev jag omkullputtad av glädje, hehe. men kul hade vi ju idag när vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0