Ja, mitt liv på ointressant men ändå

Hejsan!
Efter en låååååååång vecka i skolan är det äntligen helg men man är ändå  väldigt trött...så ja som sagt det är skönt att det är helg så att man kan sova ut :D Men nu ska jag delamed mig av mitt intressanta liv lite , det är nämligen så att jag har haft en låt i huvudet väldigt länge nu och ,fråga mig inte varifrån jag har fått denna låten , men ni ska också få lyssna på den bara för det. En gammal klassiker? kanske .. haha :D
E de det här du kalla kärlek-Lasse Holm och Monica Thörnell

Hahha visst är den bra ;) Lite fredags musik liksom ... och ännu där - ironi :D Jag gillar ironi det är liksom min personlighet eller något. Hihi..hmm jaha vad ska jag mer skriva om. Jo att jag måste plugga i helgen, ma läxa och tyska glosor ska göras så det är bara att sätta igång, men imån :D Klockan är snart halv elva och jag är dödstrött och det är fredags kväll, så ska det inte vara! Man ska vara pigg!!!! :D ..... Ojdå förlåt mig, jag har bara inget liv så jag bara skriver lite här så nu får ni lyssna sönder låten och få den i huvudet så blir erat liv perfekt! :D

Förlåt..../Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0