Sitter här på campingen nu :)

Hejochhå! :)
Just nu sitter jag här i Varberg helt plötsligt. Jag som trodde att jag skulle till Falkenberg eller Västervik. Först så tänkte vi också Karlsborg men nehe varberg blev det. Vädret skulle tydligen bli bättre här än någon annanstans så ja.. jag kan faktiskt meddela om att vi har haft sol och ganska varmt här, trodetellerej!                                 
Nu en tråkig nyhet, det är molnigt... :) Men då passar man på att blogga, hihi :) Och jag får ursäkta mig lite, jag har försökt att lägga in bilder men det går inte, buhu! Så nu blir det bara text ni får läsa och inga bilder... :) Men bara för att ni inte får se någon bild ska ni få lyssna på en låt. En låt som jag har spelat så mycket men ändå bra :) Gissa vilken? Haha, det är inte så lätt men here it comes:

Eric Saade-Break of dawn




Och om ni gillade den, kolla på musikvideon också :)
Jag vet, "Kunde inte du lagt in den?"
Nej, jag ville att ni skulle höra låten för den är super :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0