Rubrik..påhittit? ;)

Hej, haha jag skäms verkligen...jag är superduper dålig på att uppdatera haha. Förlåt mig. Jag har bilder från både när jag, anna och hanna hade tjejkväll och sen konfan men inget har kommit, haha. Och nu sitter jag på fel data, alltid något! ;D Men ni ska få lite musik i alla fall :) Om ni nu vill ha, haha ni kanske kräver bilder ifrån mig..och om jag ska vara ärlig har ni rätt, haha. Men ni ska få bilder.. :D

Katy Perry - Teenager Dream



U2 - Beautiful day


Elvis Presley - Can´t help fallin in love with you




Var tvungen att hylla The King .. Ni vet nog vem jag menar ;D
Jahaja, liite låtar fick ni ju i alla fall, aja men
Hejdå :D / Sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen olika slags låtar. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-09-30 @ 21:15:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0