Röd som en kräfta.......

Hej, idag slutade vi jättetidigt så när jag kom hem satte jag mig ute och solade. Så just nu är jag otroligt röööööd! Och det svider... Jag tränade i detta otroliga vädret, SOMMAR! (L) Varmt och skönt. Imån sticker jag till stockholm så  jag kommer inte kunna blogga med datan så det får bli mobilen, men då kommer det att vara STORA BOKSTÄVER, jättekonstigt. Men jag slipper skolan, sen är det helg plus att vi har studiedag på måndag, så skönt :) Fast jag får nog vara försiktig att sola, hummm.... Men jag måste hitta en skolavslutniingsklänning i stockholm och det borde jag ju göra? Jag menar stockholm liksom.....;D Vill ni höra en rolig historia? Jag kan inga roliga så det får ni inte av mig.  Det var säkert ingen som fattade min förra.... :) Nu har jag bloggat lite om min dag och om solen och sommaren så ja, det var allt för mig just nu ;) sho / Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0