Lite bilder från Portugal :D

Nu har datan varit lite knäpp, jag höll på att ta in bilderna men jaha den stängdes av så nu gör jag ett nytt försök, titta och njut ;)

Nu är jag redo för bad, vattnet var ganska kallt men det var så pass varmt
så man kunde bada i alla fall :)

Det var skönt att svalka sig i barnpoolen ;)

Bollspel var det lite här och där :)

Jodå det är den svenska flaggan ni ser! :)

En resturang där det inte fanns någon tv och det var ovanligt! :)

Vi åkte såndär båt man åker med genom klippor och sånt. Ser ni vad det föreställer? :)

Ojojoj haha skulle bara visa vilken snygg frilla jag hade, och jag visste inte ens om det! ;)

Jodå här är liten del av "vi" som man kallar det ;)
ps, jag vet att det heter "en liten del av"oss"  Men det får liksom vara så :) ds

En liten hoppbild får ni stå ut med ;)
Men nu är inte alla bilder här på datan så ja det fick bli den sista bilden
från ett efterlängtande Portugal ... :) Men det var så otroligt skönt så ni
vet inte hur skönt det var, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0