jorgubbar är röda glassen är vit nu får ni banemej titta hit! :)

När jag ändå är inne så kan jag ju skriva lite :) i förrgår var det midsommar, jordgubbar och glass stod på menyn :) Visst är det gått med jordgubbar :) Fast det är lite konstigt, anna retar mig för jag säger jodgubbar men vadådå man fattar ju vad jag menar , :D Hon vill tydligen att man ska vara extra tydlig J-O-R-D-G-U-B-B-A-R!! :D
Men olyckligtvis drömde inte jag om någon kille...men jag hade iorförsig också glömt att lägga blommor under kudden, ops! Vet ni? Det är bara några dagar kvar tills jag fyller år! Wiiieee! Så nu slipper anna reta mig för det med, HA. Idag har jag bara suttit ute och läst, måste ju läsa ut min bok tills "twilight movie night" på tisdag :)
Och imån ska jag vara med anna, hon åker hem från haverdal idag så imån blir det mycket kramar som delas ut, vi har ju inte sätt varandra på länge men vi pratade i telefonen igår, lääänge :) Bara för att jag sällan läger ut bilder ska jag lägga ut en, som har blivit utlagt innan, men vadå? Det är ju tanken som räknas eller hur? :)


Tittut nu var inlägger sluuuut! :D
Jag gillar rim nu tydligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0