Ingen klänning, inte okej

Hallå där! Idag kom jag hem från stockholm, inget hittat, inte okej. Jag letade efter en klänning men dock så hittade jag ingen...hum. Men jag har egentligen hittat en på once men den var för stor och så har jag hittat en på veromoda men den kanske inte är så somrig men det får bli de i värsta fall. Funderar på om jag ska kolla på en film på voddler, vi får la se. Studiedag imån också, super :) Jag har bränt mig jättemycket så jag kanske inte ska vara i solen så mycket, ska faktiskt till Portugal nästa vecka, efterlängtat :) Jag ska lägga in bilder imån, kanske lite senare, när jag orkar helt enkelt. Haha. Pusshej / sanna

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kan inte du följa med till stan imon (MÅNDAG) (STUDIEDAG)

2010-06-06 @ 21:21:42
URL: http://flickanjonna.blogg.se/
Postat av: hannah

Lylloooooo! Pösss

2010-06-07 @ 23:47:45
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0