smått och gott med Anna :)

haha, ja nu när jag ändå är igång har jag hittat min mobilsladd så nu kan ni få se fler bilder sen i måndags, när jag och anna var och badade med Pepsi. Förresten testa att säga    Pepsis tass smuts    och om det går, säg det två, tre gånger till. Och om det också går säg det snabbt. Om det fortfarande går så är ni helt sjuka , jag klarar knappast att säga det en gång, HAHA :D Nu kommer bilder, enjoy.. :)



Haha nu märkte jag att den bilden över denna ser nästan likadan ut :D
Den var badet nu kommer bilder sen när vi gick hem och gissa vad vi
hittade.. SMULTRON! :D

"Smultron på strå"

Jodå man blir glad av smultron :)

HAHA , ja jag ser ju mindre glad ut. Jag tror jag var glad men jag gömmer
mig för alla dessa flugor som var som en flock runt oss. Haha, jag tror
att vattnet gjorde så att vi luktade.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0