Snålisen här.. ;D

shosan :) Idag har jag varit ute och sprungit, var rätt längesen men det var ändå ganska skönt :D annars chillar man bara här hemma. Och imån ska jag och Jonna in till stan, mitt förslag men just nu undrar jag varför jag ska dit, haha, jag har med mig 80:- + presentkort :) Jagmenar om man ska köpa en kamera så måste man vara lite snål :) Men det blir nog kul, jonna har säkert något flummigt att säga, som vanligt ;) Förresten här kommer en låt av lady gaga som jag av en slump lyssnade på :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tänkte ta bort bilden, men men nu är det KRIG!!!

Det blir nog kul, jonna har säkert något flummigt att säga, som vanligt ;

Hahaha

2010-07-06 @ 23:28:59
URL: http://flickanjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0