Jonna och väder :)

Hejsan!
Visst skrev jag att jag och jonna skulle in till stan? Men så blev det inte, vi va istället. Här hemma hos mig ;D Det var nämligen så att jag inte kände mig helt pigg i morse men sen sov jag i två timmar till och då vips så var jag pigg igen. Så då bestämde vi oss att vi skulle va istället ;) Det är en sak jag har märkt och det är vilken fantastisk sommar vi har haft hittills i sverige! :D Man är inte van men ack så bra väder det har varit! :) Haha, jag pratar väder nu.... och bara för att jag vill att ni ska skratta lite så kommer ett parlamentetklipp här, lite skojsigt är det i alla fall :D Förresten så är kanske inte detta ni vill se men sak samma, min humor gillas av mig ;)


Fast jag visste inte att han hade varit med i parlamentet, men detta gjorde han bra, erkänn!:D
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: hannah

Varsågod ;) När ska vi träffas hela gänget? Vi måste ju fira dig!! ;P Pösss

2010-07-07 @ 23:33:57
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/
Postat av: hannah

sv. okej man jag fyller ju typ år om en månad ;P

2010-07-09 @ 13:54:07
URL: http://hannalovisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0