Jag är inte död, jag looovar! :D

Hejhejhej!
"Jag är inte död, jag har bara inte varit hemma" . Haha jag har faktiskt inte varit hemma, i fredags åkte vi till Eksjö där vi campade tills idag :) Och Anna är inte heller hema, hon är i Island förstår ni och hon kommer hem på onsdag, visst saknar vi henne? :) 
Men jag fyllde ju år i fredags så när vi kom fram fick jag mina presenter:
-öronhängen-ringar
-linne
-armband
-halsband
-800:-
-2 kinderägg -haha, skulle vara lite skojsigt ;)
-Lady shave
Jag tror det var allt från familjen och från johanna fick jag 9 olika pärlöronhängen :D Och en söt sjal :)
Och idag var den "stora" släkten här. Snarare sakt var det en liten del av den. Men jag fick i alla fall 400:-, en blomma och en liten tavla :) Jag håller på att samla till en systemkamera, några tips? Annars har jag tänkt

Nikon D300     som kostar 3791:-     REA

Eller en

Olympus E-450 som kostar 2992:-   REA



Vad tycks om dom? :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis i efterskott. Din present får du nästa gång vi ses. <3 du ska ju ha något fint av mig efter som jag fick något fint av dig.

2010-07-05 @ 13:41:47
URL: http://flickanjonna.blogg.se/
Postat av: Jonna

Juste man ska ha en NIKON eller Canon. Dom är lättare att ställa in och så vidare.

2010-07-05 @ 13:43:35
URL: http://flickanjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0